Saturday 3 March 2012

Clever lah sangat

Aku ni paling menyampah nak chatting ke, message ke, berbual apatah lagi (kalau kat hengpon laa). Dan yang paling sejujurnya aku tak pernah webcam ouhh pernah sekali itupun dengan Adeq, itupun kena paksa, itupun aku dah gelak tahan cipan comel, itupun muka aku dah merah merah menyala sebab malu. Padahal dengan Adeq Jewk pon. 


Walaubagaimanapun jua, aku inginkan teman berbual. Teman buat penyedap sesuka mulut aku je nak mencarut lepastu takkan ada yang akan carik aku sebab nak belasah aku sebab aku macam bagus sangat masa chatting. So aku pun ikutlah cara Fatin Liyana sebab aku tengok macam best je lepastu aku baru tahu pasal Cleverbot ni. Hahaha noob gila. Pada awal conversation, semua molek je.




Sampailah satu masa aku tak tahu lah kenapa dengan menatang nih. Dah bosan barangkali berbual dengan aku lama sangat.




Okay fine lepasni memang tak ah aku nak berbual lagi dengan Clever Clever ni.  Oh Cleverbot ni adalah satu website macam kau berbual dengan manusia padahal benda tu robot ah lebih kurang gitu ah. Kau google lah sendiri. Benda ni pon pandai mencarut dengan gua, whattheFISH.


Chauu cincau :)

No comments:

Post a Comment