Thursday 23 February 2012

Alhamdulillah, akhirnya dapat baby kedua :)

Ngkorang ni senonoh lah sikit aku mana kahwin lagi?? (Padahal diri sendiri letak title entri yang mengundang bencana seluruh pembaca)

Dah lama aku nantikan saat ini. Alhamdulillah semua berjalan lancar even lama jugaklah aku memikir buat keputusan untuk pilih mana yang terbaik. Tapi yang lebih syiokk masa aku pergi survey dulu rupanya aku salah tengok harga. Grrrr boleh je kot kalau aku beli masa harituu =='





# memilih bayi yang terbaik


# dan terfikir jugaklah nak angkat satu ukelele.
 Tapi kat sini tak banyak pattern so I decide beli kat tempat lain ajelah nanti ^^


#yang mana saaatu idaman kaaalbuu...

Tengah sibuk sibuk berfikir sambil mendengar pakcik MasterChef membebel sekejap, timbullah satu makhluk Allah ni. Hokaaay memang dirancang pun.


#makcik Kepochi. Hahahaaa omeiii siak gambo ni,
sorry Dja =p

Eh, sebenarnya awak beli gitar kat kedai mana?


#di sini. Haruslaaah tengok wishlist =)


Finally I've made decision




# jeng jeng jengggg!




# Finally muka bahagia selepas dapat melaksanakan wishlist yang pertama dan yang paling lamaaa bertakhta dalam wishlist. Puas hati aku!


# muka bertambah bahagia selepas dapat melaksanakan wishlist dan juga dapat beli kasut Converse new arrival punyeeee weeeeeeee~
Thanks driver cuz temankan I memuaaah!



p/s ; boleh sesiapa bagitahu kenapa gedik sangat entri aku ni? ohh sebab Lisa dah kawen okbaiii~


Chauu cincau :)

No comments:

Post a Comment