Sunday 19 February 2012

Tertipu.

Dalam masa masa yang memerlukan ni lah baby aku duk buat hal, nak stay di bengkel katenye, merajuk lalu menyebabkan temperature naik tidak turun turun dan mencalarkan sedikit sebanyak tangki lalu bercampur dengan air maka minyak dengan air mana boleh bercampur.  Mungkin 'dia' terdengar kot pasal rancangan aku nak beli Skyline (kau mampu?) lalu sampai macamtu sekali baby merajuk.

Okay perenggan pertama dah panjang berjela. Kau orang perasan tak kat JB ada bas baru iras iras Rapid KL? Waaaah ini baru remaja bhai, manyak syiok! Seronok kemain barulah ada feel feel KL gituu (rindu nak balik sane sobss). Aku dulu memang gian naik bas Rapid KL sebab kerusi dia ala ala kapal terbang punyeee. Haa sekarang kat JB pon dah ada. Masa aku mula mula pindah dulu taknak pulak ada. Hmphh.


Aku memang dah prepare duit kertas sebab nak naik bas tapi beli gula gula, beli air kat mesin, lepastu pekena pulak jajan Mamee Monster pasti syiok last last duit syiling aje yang penuh kat wallet. Keluarkan semua syiling yang ada sebab nak buat bayar tiket bas. Sekali gua tengok apehal lain je syiling aku ni pelik je aku tengok, laa ape mende nihhh sial laa sape yang perdajal aku pegi kasi syiling Singapore banyak banyak, sebemban pulak tuu. Macamane nak bayo ni, macamane ini??? 

Yes ada auntie ni, boleh tolong mintak tukar duit kecik sebab aku ada duit besau je masa ni. Siap mengadu sekali beritahu aku diperdajalkan sebab semua orang bagi balance duit syiling Singapore, tak cukup dengan itu aku siap tunjukkan sekali syiling yang ada sebagai bukti juga sekali pakej.


"Aiyaa amoiii, ini syiling Malaysia baru maaa....2012 punyaa.. tarak tengok berita kaa? sudaa keluar maa ini syiling...manyak cantik taww..."

" =.= malunye."



Chauu cincau :)

No comments:

Post a Comment