Tuesday 24 April 2012

se-tu-di-yo

WINDUNYEWWW WUWWUWWWWW (geli aku press huruf W nii)








Sape nak ajak aku jamming? Apeeee?? TAKDE?? Kalau tak ajak aku bunuhhhh angggg!!!! <-----dasat gile meroyan pompuan nihhh


DENGAN INI SAYA SERTAKAN SEKALI CHORD lagu yang pada mulanya berlagak tak suka tapi akhirnya kecundang jua. Terimalah, 

CINTA BERSATU by LIYANA JASMAY heyheyheyheyyy aku tapecaya chentaaaa~


G                 A
Di matamu ku berharga

Em
Kau perlakukan aku

D
Lebih dari mencintai dirimu

G              A
Di dekatmu ku merasa

Em
Bahagianya aku

D
Dapat ruang cintamu


Bm           G
Hanya kamu saja

D            A
Yang mampu begitu

Em
Tulus

E
Mengerti aku


G    A       Em
Kau sempurna bagiku

Bm           E
Tak kurang sesuatu

A            
Kau terima apa adaku

G    A       Em
Ku sempurna bagimu
       
Bm            E
Tak kurang sesuatu

A        G
Cinta bersatu

A Em G

G                  A
Di matamu ku berharga

Em
Kau perlakukan aku

D
Lebih dari mencintai dirimu

G               A
Di dekatmu ku merasa

Em
Bahagianya aku

D
Dapat ruang cintamu


Bm           G
Hanya kamu saja

D            A
Yang mampu begitu

Em
Tulus

E
Mengerti aku


G    A       Em
Kau sempurna bagiku

Bm            E
Tak kurang sesuatu

A             
Kau terima apa adaku

G    A       Em
Ku sempurna bagimu
       
Bm            E
Tak kurang sesuatu

A         G
Cinta bersatu



Bm
Gayamu

G
Sifatmu

D           A
Cara mencintaiku

Em                     G     A
Yang membuatku diriku jatuh jatuh

Em        G
cinta padamu


D    A       Em
Kau sempurna bagiku

G            Bm
Tak kurang sesuatu

A              G
Kau terima apa adaku

D    A       Em
Ku sempurna bagimu
       
G            Bm
Tak kurang sesuatu

A          D  
Cinta bersatu


p/s ; source from ultimate guitar (tapi saya ada ubah chord sikit2 mengikut keselesaan diri, sorry kalau kelaoout) ahhhh ko boleh google sendiri kan???



Chauu cincau :)

No comments:

Post a Comment