Tuesday 3 April 2012

Siew Ling, ke belakang sikit.

A : ehh, Fee! Long time no see...comel dah sekarang *wkwkwkwkwk

F : laaa, Khairul ke?? homaigodd i tot i wouldn't see you anymore.. yelaaa dah jadi seleb football player kaaann *Khairul sebagai nama manjaan

A : eh manede..I macamni jelaa. I lost your contact number laa..u bg lah i number u meh sini i miskol..

F : okayy, meh sini your phone biar i dial.. *amek IPhone 4s dari tangan beliau

A : lama tak jumpa kan, jom amek gamba sesame, buat kenangan *sipu siput

F : kat sini ke? emm okayy!




alaaa i tak senyum sangat, macam Jackie Chan dah.

Okayy sekali lagi k,


Done!

p/s ; pengaruh gedik gedik daripada Erti Kehidupan belog


********************************


Angpa tulung jangan muntah muntah naaa baca entri ni. Memandangkan hero pujaan saya iaitu Ricardo Kaka telah berpindah ke Real, maka tiada apa lagi yang tertinggal buat saya di AC Milan. Akan tetapi kecintaan saya terhadap Kaka masih lagi menyala walaupun beliau dah sedikit tua. 

Justeru, saya membawa diri kepada piala piala yang lebih bersifat kebangsaan dan saya lihat hero yang kemain menyerlah lagi adalah Khairul Fahmi Che Mat. Lantak pi lah sama kontrobasi depa, cheq tak masuk campoq. Eh kite sanggup tau pegi stadium semata mata nak sokong Kelantan FC sebab yakin kalau ada KFCM mesti boleh menang punyeeee. Padahal datang sebenarnye nak sokong Johor FC kann?? kannn?? Tapi kalah kbye. Idop Rimau aummmm! Glory Glory Man Uniteeed (tetibe sangat)


Chauu cincauu :)

No comments:

Post a Comment