Friday 1 April 2011

Ke hadapan kekasih,
















sayangku,
cintaku,























 kasihku..

















okay awak, saya sebenarnya malas nak panjang-panjangkan cerita. Saya sebenarnya dah mula sayangkan awak. Betullah apa orang kata, dari benci jadi sayang. Dari mata turun ke hati. Dari ayam jadi burger. okayy yang tu merepek sebab tengah lapar. Sejujurnya saya tak ingin perpisahan ni. orang putih kata ape? Clash ke, break ke? Awak nanti saya dah pergi nanti awak jaga diri baik-baik ye. Jaga makan minum. Saya harap semuanya akan jadi seperti biasa selepas saya pergi. Dengan ini, saya sertakan kenangan-kenangan kita untuk awak tatap dikala tak boleh tidur malam gara-gara mengigau. Sudahlah, jangan sedih sedih lagi. Sampai bila-bila pun, saya takkan lupakan awak.......





















   


Encik Azman.
nampak comel masa ni. Sebenarnya tengah tahan emosi nak menangis tu kan kann? 





Encik Salleh.
oraitt, abang Haji juga tetap cool walau first time masuk kuliah A1..





Encik Suwardi.
dan yang ini, haihhh.... berat hati den. :')






Dah, dah, aku dah tak larat dah nak mengade saye awak bagai macam buat surat cinta, lecturer2 aku yang hensem hensem dah kawen, atee kalau bini-bini depa bace aku tulis bende sayang-menyayang ni mampus aku. =.=


Motifnya di sini hari ni hari last laa kitorang punye lecture, kelas, sebab dah start study week sekarang. Masa nyanyi lagu "If I Let You Go" tu pun aku dah mule rase panas jeh mate ni, masya-Allah ya sheikh, jenuh aku cakap dekat mata ni jangan keluarkan air laa gile, malu tahu takk. Tahan, tahan. 
Dah name pun last kuliah kan, jadi memang tak lah kan untuk berkumpul semula dalam satu dewan kuliah yang air-cond tak seberape tapi boleh tertidur sebab layan sangat suasane kat dalam lecture hall tu. Untuk itu, satu kuliah berkumpul dalam kuliah, salam-salam, minta maaf, peluk cium semua, alaah kau pun tahu lah macam time majlis restu ilmu kat sekolah dulu-dulu. Dan kepale aku teleng tangan aku lenguh untuk menjalankan aktiviti ni sambil cakap dekat semua orang ayat yang sama seperti "sorry kalau aku ade salah silap dengan kau.."  "good luck untuk PSPM nanti taw.." "halalkan lah segale ape yang aku ade teramik ke hape ke ehh.." 
Sambil semua sohh sehh sohh sehh menangis, name pun perempuan kan. Tapi sesungguhnya aku rase hari ni aku berjaya menjadi seorang yang sangat ego sebab aku dapat rasekan airmata yang aku berjaye keluarkan hanyelah setitis, okayy paling koman pun dua titis laa sebab mata ade dua kann. Actually taktik nya satu je aku buat, salam-salam jeh aku tak tengok muke orang-orang nih sambil berkate "sorry weh aku tak boleh tengok muke kau.."
Kau orang boleh lah cube taktik ni. Insyaallah, korang takkan menangis. Derrr, bukan ape, tolonglah, tak macho okay kalau tengah rock-rock tetibe jer nampak kau menangis yawww. Plus, kalau dah menangis nanti kompem lah kita tak boleh nak cakap sangat kan sebab kalau kita menangis kan suare kite macam bapok.
Dah hujung-hujung macamni, barulah tak malu sangat kalau kite ade admirer kat orang tu then kite mengade nak tangkap gambar dengan dia kan. Aku ape lagi, tariklah yayang aku tu nak tangkap gambar dengan dia :)





 TADAAAAAAAAAAAAA!!!....
Eh ehh kalau kau perasan lah kan, muke beliau ni macam Jackie Chan kan, kann?? eeeee comel, comell, awwww :DD


Hahahaa terserlah lah kau punye gediks tu kan, takdelah macho mane sangat si Feera ni. wuuuu. 

Aku dah mula sayangkan semua yang ada di sini sebab tu aku rase cam nak post something supaye bile aku bukak balik blog ni boleh lah aku kenang-kenangkan semua ni. ehehhheh.

kasihku,
sayangku,
cintaku..

sebagai penghabisan,

sayang A1T5!
Terima kasih kerana menjadi classmate yang haru BIRU (okay sebab tema dalam gambar ni pun biru)
*Azim and Hisyam dah start study week. Jadi, total semuanya yang asal adalah 21 orang yeaa.
Tuai padi antara masak, esok jangan layu-layuan
intai kami antara nampak
esok jangan rindu-rinduan.. :)
GOOD LUCK PSPM TO ALL MATRICULATION's STUDENTS!  

4 comments:

  1. hey ! good luck to you !
    cepaat nyee korang punyaa study week =.=''
    btw, miss u laa merpati putih ^^

    ReplyDelete
  2. sedih je bace ayat dy kan. huhu :'(

    ReplyDelete
  3. beb...gudlakz k...xsbr nie nk blik JOhor...huhuh...cpt la bes exam...rindu kmpg nie...huuhu

    ReplyDelete
  4. debab..elok2 ak xnk sedih..xnk igt da sal matrik..teringt la balik..hehe

    ReplyDelete