Wednesday 27 April 2011

satu hari banyak kisah


Cerita yang sangat lapuk dan capuk sebab cerita ni pun dah lame tapi heii, perasaan merdeka tu masih hangat membara lagi tau so eden nak cerite jugak. ngeh3.

Apabila kau dah habis belajar dan rasa seperti diri tu dah graduate, memang rasa macam dah merdeka. TEPAT 20 APRIL 2011 jam 12.15 tengah hari, (ye arr sebenarnya pukul 12 tepat paper bussiness habis tapi nak tunggu pengawas punye taklimat tu yang jadi sampai 12.15 tuu), MERDEKAAAAA!!!

Angkat bagasi segala luggage yang ada, call teksi dan berambus. Dalam hati tetap berkata "bye bye KMPK.." Okay, misi seterusnya tawaf satu Ipoh Parade selagi mampu! Memang cool la kan, aku sorang-sorang je sebab semua geng dah balik.Takpe,seorang pelajar yang macho harus cool bila berjalan sendirian di mall.

#Kau harus menggelupur apabila selesai berkaraoke sendirian dan bila bil datang rm45++ kau melayang. sob sobb =.=



Karaoke sorang-sorang..


makan sorang-sorang..


tengok wayang sorang-sorang.. RIO rioooo :)



Atee begitulah gamaknye teman sendirian. Mau pukul 11.45 pm jugak lah aku keluar dari Ipoh Parade tu. Dengan confident level yang sangat tinggi aku pun at first nak tunggu cab jugak ah kan, tapi Masya-Allah, jam segini ade ke teksi?? Haa padan, padannnnn. Dengan confident lagi konon-konon nak berjalan kaki sampai ke hotel tu, jalan punye jalan sekali sesat daaa... Haa padan, padannnn (lagi). Takpe, kite terus ke penutup perjalanan aku sebab banyak jugak lah yang aku tempuh rempuh malam tu. huhhhuu. Pukul 12.30 am ke pm, sampai hotel. Alhamdulillah selamat anak umi...


yeayy first time check-in sendiri yawwww! Selalu hapak aku yang setelkan segala kejadah ni dan kami semua tinggal landing atas katil yoo. Disebabkan family aku tak sampai-sampai lagi, so aku dengar cakap abah dan check-in lah sendiri atas namo den sendiri! =)


Abah, Umi, semuaaaaa, Atie rasmikan dulu yoo! hahaaa. 



Okayy, habis pengembaraan aku starting dari dalam dewan (ehh exam pun kire mengembara jugak tau, tapi lebih kepada berjuang) sehingga lah menjadi pejalan kaki yang tegar sampai ke malam. Lepasni sumpah tak buat lagi. Ape kau ingat macho sangat ke travel sorang-sorang?? (bagi seorang perempuan). Well, experience is the best teacher. Kalau tak, berani sangat nak bersepai sensorang lagik. wuuuu~

Semoga dapat mimpi ngeri malam ni.
chauu cincau!

2 comments: