Friday 22 July 2011

meroyan mengidam.

Sejak-sejak kerja ni laa aku banyak menggunakan perkataan "meroyan". Ni terpengaruh dengan Kak Ita laa ni. Memang aku mudah terpengaruh, katenye.


Memang betul lah dia cakap. Kalau dengan dia je selera aku kemain besauu lagi sebesar burger Whooper Black Pepper. So bila dia balik je, order aje dengan rakus takpe dia tak kesah muahahahaa. Lima hari tak cukup.


Berpusing jugak nak mencari tempatnye padahal dekat highway je. Nampak sangat tak pernah pergi yang dekat JB punya. Baguslah ada driver begini. Lepasni pergi London jom.





# saya mengidam ini bang.



# burger boleh di order mengikut saiz badan anda sendiri. Yang mana satu aku punya ce teka?


# Driver ini hanya mengenakan caj seikhlas hati, tak mahal tak murah. Untuk mendapatkan perkhidmatan beliau boleh misscall aku selaku pembantu peribadi. Masyeh.



Chauu cincauu :)







No comments:

Post a Comment