Friday 22 July 2011

ros merah dan McMuffin

Lima hari tak cukup. Sebab aku ada madu, Apip . Jadi sebagai ketua keluarga beliau perlu pandai membahagikan masa. Aku selaku bini pertama perlulah bertegas, malamni U nak dengan I ke dengan dia..? Baik U buat pilihan cepat.

Okay perenggan pertama agak over. Dah selalu dia je yang hantar aku berhijrah, jarang-jarang aku hantar dia sampai ke Larkin. 





# membawa Elmo sekali supaya dapat mengawal perasaan nanti dan sentiasa tersenyum seperti Elmo.



# kakak dan suaminya menjadi pengiring juga


# tersepit



Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar even aku tak tengok sampai bas dia berangkat pergi, sebab all of them was like dah la tuu kite gerak dulu ea, sabar ea. Tapi bagus jugak tu sebab perut pun dah lapar heheee.

Mekdi ni unik sangat sebab every single table kat situ mesti ada ros merah dan kain merah. Romantik ala ala candlelight dinner gituuu~ 
Maka beruntunglah mereka yang suaminya berada disisi untuk tembak gambar di sini. =')


ROS MERAH



McMuffin 




Chauu cincau :)


i miss you so much dear.

2 comments: