Monday 15 August 2011

Anggun Kachak Bergaya dengan PLH

Terima kasih tak terhingga kepada PLH kerana memberi kami peluang menjadi model part-time untuk menggayakan busana (buana) dan pakaian-pakaian yang ohsem. Aku pakai jeans wear aje semantelahan Azizi pulak dapatlah merasa pakai baju PLH new arrival punyaaa. Rasa macam best pulak dapat photoshoot di white studio yang selama ini aku impi-impikan. Yelaa selalu photoshoot dekat luar aje kan. Terasa diriku begitu berharga~






































Wakluuu terima kasih wakluuu. Ape hengat santeeek sangat. Alaah bagilah nak berangan sekejaaap. Tak tahu kenapa harituu PLH lengang semacam aje sunyi macam dekat kubur Kak Limah, kakitangan awam belum dapat bonus raya mungkin lalu tiada siapa yang ingin bershopping. Aku pun biasalah ada je benda nak buat kalau tengah boring ni. Aku tengok butik PLH ni serba serbi putih. Maka...


F : Ji,
Z : mende..
F : Jom buat projek..
Z : Astaghfirullah, aku puasa laah. Bawak mengucap Rah,
   *tepuk kepala Zizi




Maka terhasillah hasil yang tak berapa nak model sangat semua tu. Dapat jugak feel-feel ala2 white studio kan, berguna jugak PLH ni ahahaa. Yang si Zack dengan Kak Ita dah pelik dah dengar aku dengan Azizi dok gelak gelak sakan kat dalam stor dahlah berdua aje, lepastuu memasing ayat tak boleh tahan "weh dekat sini laa, alaa dekat sini lah pulak, alaa sini laa sini.." Daaaah diorang pikir bukan-bukan. Hantu betul. Okay aku dah penat buat kerja-kerja modelling ni aku lepak lah kat luar sekejap. Eh, Zack hilang. Boss aku hilang. 


Tahu-tahu dia senyap-senyap pergi...










TUKAR BAJU.

ah mamat ni nak jugeeekk...


# "apakah perkembangan hubungan ehem2 anda dengan Scha Al-Yahya?.."








Nyah,walaupun mak gemuk pendek mak tetap ada impian. 




Chauu cincauu :)






4 comments:

  1. bukan main lagii ye, btw . you look veryyyyy cute dear :)
    andd . one more thing. tengs 4 your advise :)love you <3

    ReplyDelete
  2. be profesional..
    kahkahkah

    aku tak bleyh blahh ayt kau
    "weh dekat sini laa, alaa dekat sini lah pulak, alaa sini laa sini.."
    aku bole bayang kan kau pun ketawe n excited tuu
    hahahhaa

    ReplyDelete