Wednesday 24 August 2011

strawberry & doraemon : happy BIGday ayang

Bila tiba birthday orang orang ni mesti aku ade. Memanglah aku bab-bab plan suprise, prank semua memang plan aku yang terbaik tu yang semua memerlukan khidmat aku. Tapi bila part aku yang nak buat mesti tak menjadi. Maka aku serahkan pelan plan aku kepada Bam dan Aza.


Everytime birthday aku mesti aku tak di sini ok fine tiada surprise partaaay buatkuu T____T''

* I tahu U tahu we all nak buat suprise kan? Sebab tahun ni je dah berapa banyak suprise birthday dah buat. So dia jadi macamni, "SUPRISE LAH SANGAT.."




# strawberry 


# doraemon





# strawberry DAN doraemon.









Sekarang kan pertengahan bulan (sipi lagi nak hujung bulan), dah nak raya pulak tu. Maka semua pun poket kosong tengah kering, nak bagi hadiah pun, alaaahai duit makan anak bini pun tak lepas. Nak bayar sewa rumah lagi, bayar duit kereta, bil api air, hutang bank.....blaa blaa blaaa..... Okay melampau.
Jadi ini ajelah hadiah yang mampu kami beri...























tahu, memang tak seberapa. Nak lagi pon boleeeeeeh.










Malam itu setelah kejadian membaling hadiah itu aku dapat rasakan yang..Pitok selalu tengok aku. Dipandang-pandangnya aku, direnung-renungnya aku, lepastu tersenyum sendiri. Jadi malu aku dibuatnya. Akhirnya dia memulakan bicara dengan sangat gentlemen. I sukeeeee yang gentlemen2 nih. Ditepiknya secara sweet sekali, dengan kuat dan konfiden dia menjerit

























"wehh apesal Feera ni tak kena lagi??
 mana aci weh semua dah kene tepung tak aci laa kau tak kenaaaa....
SEMUA KEPUNG DIAAAAA......"




#padanmukeko.


Rockin' you olllz! Lepasni dah boleh guna nama team TERJAH. Korang kan suke bab-bab buat suprise ni, even tuan punya badan dah tahu pun totaaap buat jugak. So watch out birthday's owner. WHO'S NEXT?

This is the best team TERJAH ever. Memang bersatu bak SATUMALAYSIA muahmuahhh.

aaaaaanddddd




Happy birthday sayang 
NORAZUREN JOHARI (NJ's)
24August'11
wishing all the best for you 
and
WEEEEE is forever :)



p/s : Madu aku punya surprise partaaay tak ter-update lagik.  

No comments:

Post a Comment