Tuesday 18 October 2011

3 suara 3 mikrofon laaa weh


Rasa macam dah lama sangat duduk kat Melaka ni padahal balik tiap-tiap minggu. Macam gedik gile kan nak balik selalu walhal sekangkang kera. Dah jadi rutin bila balik Jb mesti jumpa orang itu orang ini pergi situ pergi sini dan yang paling penting tak check-in check-out rumah sesuka hati nanti mak kau sebat kau dengan kata-kata perli-an diceriakan lagi dengan pandangan sinis yang comel. Aku pernah kena.

Jadi untuk melancarkan rutin aku itu aku perlulah bijak membahagikan masa antara sidia dengan sidia serta sidia sidia yang lain. Seperti "minggu ni I dengan you, next week turn dia lah pulak. I kena fair lah okay sebab I kan ketua keluarga.." Maka hujung minggu ni turn Anne.




Paling penting haruslah disertakan dengan photoshoot yang indah dan comelsss










Pedih ulu hati aku melayan dua beradik ni. Mengada nak berjalan kaki jauh-jauh nak menjerit tapi akhirnya menjerit kat tempat karoks jugak, nak pakai shades segala, glamor katanya, aku cium sorang-sorang kang. Lama kaaan tak deting begini-begini, kan ke lepas gian namanya. Nak kena mention la pasal pergi karaoke tu supaya tak nampak tersasar sangat dengan tajuk entri. Hewwwhewww~



Panda & The Backbone II


Chauu cincauu :)

No comments:

Post a Comment