Thursday 17 November 2011

rupa bukan sekadar umur

I, I love you like a lesung beyybeyyyh *menyanyi*


Macamnilah kehidupan aku sehari-harian. Busy busy pun mengada nak update. Next week ada test lagi maka aku akan terus berkampung di sini. Untunglah kalau aku duduk diam-diam kat rumah bangun pagi, study, makan, tidur, bangun lepastu study, rehat kejap lepastu study balik, eh taak, tidur dulu sekejap lepastu study lagi dan makan lagi. Hebak mu nih hebaaaak.

Malam tadi birthday Fana maka tanduk memasing nampak jelas yang paling ketara. Nak jadi apa budak-budak zaman sekarang ni. Tapi apa-apa pun eksperimen Berjaya dengan jayanya, ohh ya aku dengan yang lain buat eksperimen. BUDU CAMPUR KOPI gua cakap lu bau dia perhhh. Tak tertanggung rasanya. Aku yang dah bertahun (laah sangat) memegang jawatan sebagai perosak majlis, ini kali pertama aku kalah dengan eksperimen yang aku buat sendiri. Tahniah lah Malaysiaaa =D

Sentap beribu kali sentaaaaap bila kat food court tadi ada abang hemsem nih, hemsemmm. Macho, kachak bergaya. Rasanya umur beliau dalam 22 ke atas gituu. Letak beg dekat kerusi depan aku. Meskipun kami tidak menghadap bertentangan namun beliau sangat peramah dengan kata-kata dan senyuman yang manis. MANISSSS.  

akak, tumpang letak beg kat sini kejap ya. Eh, akak amik course apa ya?”

Hantuuuuuu mamat ni kau panggil aku kakak. OMA OMA OMA (Oh Mak Aku) apa silap aku hari ni. Adakah kerana aku pakai baju kurung Umi? Atau silap tudung sarung malas ni? Atau aku nampak kurus tinggi justeru kelihatan lebih berumur? Atau aku nampak gemuk pendek lalu beliau klasifikasi kan aku sebagai kakak-kakak? (tiada kaitan harap dimaafkan). Bukan apa, selalunya aku dapat title yang lagi muda cecontohnya “Form 4 ea?”,  eh tak muda sangat tapi lebih kuranglah sebab aku kan awet muda. Hewwhewwww ^.^


chauu cincau :)

No comments:

Post a Comment