Monday 28 November 2011

Pussy Twilight

Cuti-cuti Malaysia ni wajiblah balik ke JB. Stress memikirkan hal-hal yang berlaku. Preparation untuk test Eco aku tak sempat nak buat apa-apa. Sama je pun dengan test-test sebelum ni tapi Alhamdulillah semua okay je walaupun test Law fail (=.=') Sumpah selama aku hidup rasanya tak pernah aku jawab test dengan satu hape patah pun aku tak tahu menahu pasal soalan tu. Dengan penuh kudrat aku hanya menggunakan ilmu-ilmu masa Form 5, masa matriks semua. Sekarang, BERSERAH.

Tak paham aku kenapa manusia-manusia sekeliling aku dok sibuk nak tengok Twilight yang tengah ada ni. Yang si Jaja nye, aku pahamlah lagi kan alah biasalah ompompuan, fanatic jadi sarcastic jadi lunatic segala tic bila tengok cerita-cerita cenggitu. Yang aku tak paham Encik Masterchef pun dok tergila-gilakan cerita tu. Guyssss? Hampehh~




Dalam hati dah plan siap kau nanti aku nak meroyan jugak nak tengok Puss and Boots siap kau siap kauuu. <---- Queen Control.




# ehh bukan Pussy yang ini, walaupun omeyy olololoooo~



# Pussy


Dua tempat dah pegi, dua-dua timing tak bagus sebab dah nak maghrib lepastu cinema tutup awal sebab Awal Muharram. Plan memang nak balik awal, pun sebab Awal Muharram. Okayy last-last dua-dua pun tak dapat tengok hahaa padan muka kaaau padan muka kauuuu -____-






# mata ada macam rimau tak? Aummmm~ -___-


Chauu cincau :)








No comments:

Post a Comment