Monday 21 November 2011

Sebelas Benda (11 things)

Benda ni dah lama aku perap, simpan sampai jadi pekasam. Maklumlah saya kan busy. Hihiii. Aku tak pernah main benda-benda tag ni tapi bila di tag oleh akak Ain Syafiqah omey ni macam best pulok tengok dia buat kan. Meh sini aku buat kesinambungannya.



1.You must post these rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal. 
3.Answer the questions the tagger set for you in their post.
And create eleven new questions for people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them to the post. 
5.Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6.No tag backs. 
7.No stuff in the tagging section about 
'You are tagged if you are reading this' you legitimately

(a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people

Sebelas je? Selalu aku bagi beriban-riban. Cewahh macam orang nak tahu sangat kan pasal kau ni, bluekk. Ini pun sebab akak comel AinCapikah ni yang tag kat aku. Thanks awak! =)

1.     The most difficult thing for me is to write the first sentence. T__T
2.      Addicted to LS! (Lisa Surihani). It’s an obsession actually. grrrr
3.     Sometimes I bath once a day. BIG LOSER
4.     I’m a loner traveller. Mungkin boleh sampai ke luar negara seorang diri satu hari nanti.. ^.^
5.     Cats lover. Meoowwwwww~
6.     I’m not a shopaholic.
7.     Perasan kurus.
8.     I’m not interested in sucha K-POP and other Korean things. In fact I hate it. Sorry peeps!
9.     Photography is a hobby to me.
10.  I hate sports. Lari dalam guni je aku lepas.
11.  Saya suka makan sos J


Haa ni soalan daripada Kak AinCapikahOmey. Ikhlas taw kite jawab =)

1.            hadiah yang paling korang tunggu tunggu sekali yang diberi dari seorang yang korang sayang ?
  • GITAR. Yamaha punya yang latest punyaaaaa. AWEK tolong belikan wek *wishing

2.            ada bantal busuk tak buat peneman tidur ? *jujur!*
  • takde. Baju busuk ade. bhahahaa

3.            style yang macam mana kah yang korang nak sangat gayakan ?nyatakan dengan terperinci .
  • HOPPERS. RAPPERS. Macam BLINK 125 tuu. Baju besau-besau suar londeh-londeh, pastu pakai cap and pegang skateboard. Pehhh gua paling macho.

4.            apa yang wajib ada dalam handbag atau bag korang ?
  • wallet, henpon, kamera, hand sanitizer, tisu, sos cili sachet. Errrr? Betul saya tak tipu.

5.            ciri ciri lelaki atau perempuan yang macam manakah yang ingin di buat sebagai teman hidup ? bak mai 5 ciri ciri .
  • Ehemm satu. Beriman dan membimbing.
  • Ehemm dua. Poket banyak duit berkepuk-kepuk.
  • Ehhem tiga. Pendiam tapi kelakar. Penyabar tapi tegas.
  • Ehhem empat. Pandai memasak dan mengemas. Hachuuuuuum!
  • Ehhem lima. Vocal bukan sekadar rupa. Ehh, bukan. Kalau tak hemsem pong takpe janji SETIA.

6.            makanan yang paling korang suka makan .tak boleh hidup kalau tak ada benda ni .
  • AYAM. How do I liveeee without youuuuu ciken..

7.            suka aaron aziz tak ??sebab apa suka dan sebab apa tak suka ?
  • boleh laaa. Sebab dia hemsem tu je, takde gila sangat kat beliau ni.

8.            cinta pertama korang pada umur ?
  • 5 tahun. Pakwe mase tadika aku tuu comel tau dia pakai songkok.

9.            artis yang paling korang benci sekali ?
  • kejap pikir. Takde takde.

10.          nama yang korang tak suka orang panggil korang ? nyatakan .
  •   my middle name.


11.          lagu yang mengingatkan korang pada si dia .
  • yang terindah =’)



Ok habis! Sekarang kau kau kau, jawab yang ni pulak. Aku memang jenis malas nak buat soalan, in fact aku tak reti pun buat kejadah-kejadah ni. Maka aku buatlah soalan choices, nak jawab benda lain pun boleh, nak bagi reasons pun boleh. Pilihan terletak di tangan anda. *eee ape aku buat niiii hakhakhak*


1. awak : manja atau brutal?
2. prefer : hitam atau putih?
3. stress : shopping atau makan?
4. sokong : Manchester United atau Real Madrid ?
5. selamatkan siapa dulu : best-friend atau boyfriend?
6. praised : Khairul Fahmi atau Ricardo Kaka? :D
7. tenang : Bandar atau kehijauan?
8. jodoh : pilhan sendiri atau ditentukan?
9. mana penting : air atau makanan?
10. pilih : rupa paras atau harta?
11. penting : henpon atau laptop?


saya tag anda :

  1. Anne
  2. Meera Awang
  3. nuruleareyin
  4. iman
  5. Airin Johari
  6. Aten Rahmat (mok)
  7. Ezzat double Z
  8. Pelangi DIhatiku
  9. Raja Nana
  10. Edy
  11. Nuyuljana


chauu cincau :)

4 comments: