Sunday 22 July 2012

Cekgu Shima!

Malam first Ramadhan orang semua pergi teraweh, kau buat function pulok? Alaaa lek luuu, mude lagiii lek luuuuu...WAKLU.

Tapi terpaksa (katanyeee) sebab nak celebrate birthday cekgu kite! Umi kite laa tu..



#20hb July. 



#tengah bulan pose ni kalau aku gatal tangan bukak entri ni nescaya aku akan marahkan diri sendiri dan seterusnya gigit kuku



om nom nom nom



#so sekarang dah tahu lah dari mana aku dapat gen gen DNA kuat makan ni.
tengok beliau depan mata kiri kanan dah dua pinggan. Haihhh





Jap, Umi cepat buat peace!


halamaak tak comeiii, lagi sekalik



okeh comeiii! heeee,

HAPPY BIRTHDAY UMI, yang ke errr, beliau taknak bagitahu?
aku ni memang failed bab2 ingat tarikh2 penting. Kadang kadang tarikh merdeka pun aku lupe (over sangat). So aku just buat reminder kat hengpon aje.

Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, awet muda selalu, semoga sihat sentiasa eh umi! Itu je yang penting. Thanks for being the best-est, the cool-est mom ever! 

Terima kasih sebab tahan dengan perangai kite, yang dari kecik ni ya ampun macam syaitonirrojim jahilnye, selalu sangat buat Umi menangis.. Tapi Umi tak putus putus doa, tak putus putus berharap supaya kite terbuka hati, ajar banyak tentang agama, kite dulu jahil sangat pasal agama sobbsss :'( 

Alhamdulillah ada Umi yang kuat semangat. Allah turunkan dugaan satu persatu, Subhanallah Umi masih tetap kuat. Dan dari situ lah aku mula belajar agama, Alhamdulillah ada Umi. Alhamdulillah atas dugaan itu. Tak terbalas rasanya jasa Umi dan Abah, kesabaran kalian terhadap anak anakmu ini..
I'll do anything, anything for you InsyaAllah. Itu janji :')


LOVE YOU UMI.


p/s ; also HAPPY BIRTHDAY to Siti Khadijah bte Sulieman ! Haaa padan muke tak dapat celebrate dengan aku :p Hahaaa penat tau aku plan, tak jadi jugak. Takpe2, laen kali celebrate beday mung. Love you!


Chauu cincauu :)

No comments:

Post a Comment