Sunday 22 July 2012

Past.Present.Future.

 Setelah jadi begini (penerangan di entri sebelumnya), saya rasa amat merindukan zaman childhood saya. Kawan kawan lama saya.. Masa muda mudi saya.. Segala aktiviti kejadah haram itu semua.. Heee pengalaman kan. Saya rindukan kawan kawan saya, life saya masa di Cheras dulu.. Tapi rindu jela, nak balik ke zaman tu, zaman jahiliah tu memang taaak aaaa :p


KENAPA RINDU?? Sebabnya Alhamdulillah sampai sekarang pun, even semua dah fly over the world (over tau) aku masih lagi rasa dihargai, diingati. Masa sekolah dulu best gilaaa kau nak buat pasal pon takdak hal sebab ada ramai back-up. Taiko tak taiko taaak, hahaaa puiiiii. Cube suruh jalan sorang sorang, mana berani nak carik pasal, poyo tau POYO. POCOYO.




#sekolah siap atas bukit..kau ade?
ade terseksa nak naik bukit hari2?? takde kann...




#over tau nama geng WHATEVER.
klakoo klakoo >,<




#ini kalau caption kat Mespes dulu2 letak laa "My Bestie" gituu..




Masa muda muda ni laa tetibe ade ramai je abang2 kakak2 adik2 angkat.. Yang sebaya pulak tu?? Paling over masa mp3 gua hilang, abang angkat ni haa yang tolong carikan, siap belasah lagi orang yang sabat mp3 tu. Heihh apa nak jadi budak2 zaman sekarang... Moral of the story, yang kau bawak benda larangan pegi sekolah apesal?? ceritanyaaa abang angkat aku tu, dengan si pencopet tu, dengan aku aku sekali kena angkut pegi jumpe cikgu. Dermmm =..=








#My complement. BFF jugak ni. Kalau takde dorang berdua, sumpah tak complete.. Nak jumpa jugak before kau fly ke UK :'(



#haa ko jangan tak tahu, satu sekolah ni ramai bebenauu retissnye. Tapi sekarang dah tak tahu Eric kat mana dah sekarang. emm wany sila jawab? :p




I miss all of you. I miss my old life. I've own the best-est friends ever when with all of you. Tak hingin rasanya dahku berpisah dengan kalian semua.. Namun apakan daya, atas desakan kerjaya suami, saya dan anak2 terpaksa berpindah ke Johor Bharu (over sangaaaattt)

Sesuatu yang mematangkan bila dalam kehidupan sebenar, tak semua orang sukakan kita. Kadang kadang orang tak faham, taknak dengar pun explanation kita kalau pada luarannya kita yang nampak salah, tapi pucuk pangkalnya ko tak tahu. Tapi biarlah, nak buat macamane. HATERS DO ALWAYS HATE. Tak sangka aku ada haters pulak wahahahaaa.


Tapi apa2 pun, kelas saya masa Form 4 and Form 5 memang the best lah! Mana nak carik satu kelas yang nakal tapi comel lalu satu kelas dipanggil pengetua?? haa ini laa dia..






Walaubagaimanapun jua, Allah itu sentiasa memberi yang terbaik. Alhamdulillah saya ada budak berdua ni untuk gelak guling2 dan menangis juga mengguling2. Bukan kawan lagi, tapi dah jadi siblings dah. Juga merangkap awek2 terbaik (masih lagi kasanova).
Terima kasih Allah..


#Lebiuuuu muahh3! 
tanak cakap banyak2 nanti korang bahan aku. ghahahaaa
<3



p/s ; orang dah tak suka kita, kita buat baik macamane pun, sampai bila2 pun dia tetap tak suka. But I'm still hoping here. Forgive and forgiven. 


Chauu cincauu :)





No comments:

Post a Comment