Thursday 26 July 2012

i have a sick


dah tiga hari berturut turut ; seseme, mata merah merah sebab di gosok (aku sukaaa sangat gosok gosok mata tau sekarang padan muke lu dah rabun, sikit), lepastu muka gatal gatal, merah merah, lepastu ada jerawat tepi idong (ok ni kes laen laa tengik).

Memang baru baru ni lepas habis alergi dengan seafood, aku tetibe alergi dengan kucing pulak. Hmm bagaimana lah hidupku tanpa kucing disisi, nak pegang pun tak boleh :'( Makanya aku telah berusaha sekeras mungkin mengelakkan diri daripada makhluk Allah tersebut tetapi apakan daya bila beliau buat muka comel *ototootooo*

Lalu beberapa hari yang lepas aku dapatlah kesannya, padan muka. Tapi yang peliknya dah berhari hari alergi ni. Selalunya, ni yang aku kajilah, selalunya, lepas bergomol gomol dengan omey(kucing2) beberapa minit lepastu terus haaachuuum hachuuumm dan mata merah okay fine lah which means dah tahu lah kan apa consequence dia. MASALAHNYE SAMPAI SEKARANG NI KENAPAAA TAK BAIK2 LAGIII. Adakah kerana semalam semalam aku dah bantai makan udang? Tapi rasanya macam dah elok je makan seafood sebab tu laa aku bantai makan je. Kriuuk kriuukkk~

Macam takde focus point kan, pointless belog pasal i have a sick kih3 biaq pi laaa, gua punye belog. on my way carik ubat ubatan alergi kbaii~



I WANT A MARUUUUUU >,<



Chauu cincauu :)

No comments:

Post a Comment