Monday 2 May 2011

Anak Raja dari Penang sudahh mari

Awal-awal lagi aku dah bangun,lepas solat subuh tanpa memandang katil kembali,aku terus pergi mandi. Pehh,teringat time kat kolej dulu (ceyhh dulu ae macam dah lame sangat kannn). Tapi tu laa, 7pagi;

 F : kat mana dah?

A : baru sampai Melaka. 

F : Ouhh, ok.

Haiyaaa lao kong aa, baru sampai Melaka aa?? Takpe ah gua sambung tido dulu ajelaa. Dalam pukul 10 lebih sikit kot kau sampai.


hahaa aku main nyorok-nyorok dengan kau, tapi boleh nampak pulak kan. Yeaa tu dia anak raja dari Penang, cube tengok betul-betul. Anda akan nampak mamat yang dress-up ala-ala baru balik dari oversea gituu, dengan beg besar tu. 
Yup, Penang kan oversea. OVER-THE-SEA(jambatan PP).



# hahh aku jemput kau pakai baju yang aku buat hari tuu. Terharu tak? 

Well, ni laa first time aku drive pergi amek kau dan hantar kau sampai rumah. Pehhh2. Sampai-sampai je rumah, hamek kau segala anak sedare,sepupu sepapat, makbapak, pakcik makcik semuaaaa keluar. Hamek kau,hamek kauuuu. "Makkkk,cik ajid bawak fomfuan balik rumah....!" *Okayy,tipu je tuh. Heheee.

Best jugaklah sebab ade rase macam aku yang disambut,bukan orang yang balik dari jauh tu.  Dah lame dah sebenarnya aku tak datang rumah beliau ni, raya tahun lepaspun den tak sempat datang. Sob sobb =.=
Maka apabila di rumah keluarga mentua (ececeyy) terkulat-kulat lah aku situ. Nasib baik ade akak and budak-budak kecik tu kalau tak mati kutu aku. Sempatlah jugak makan tengahari semua. Dah makan mestilah kena basuh pinggan kemas meja cuci lantai. Okay, part cuci lantai tu over pulak. Ya, seorang menantu yang baik harus mencuci pinggan dan mengemas meja. *sengih-sengih geli-geli :DDD
Banyak kali jugak la kena tegur dengan Achik sebab aku gelak kuat-kuat. Alaaaahai, sorry la bro,gua tak reti laa nak control-control ni. Nasib baik orang-orang kat rumah tu sporting.
Apa-apa pun alhamdulillah semuanya selamat and Adam(adif) dah besar dah kamuuuu! 


# ni Adam(adif) mase kecik-kecik dulu. Kecik tapi berisi. Sekarang dah kurus dah aku tengok,budak membesarkan. Hansome!



Chau cincauuuu!



No comments:

Post a Comment