Saturday 28 May 2011

The Last Acoustic-kusss.


Kadang kadang masa yang sedikit tu yang akan lebih dihargai maka akan dimanfaatkan dengan sepenuhnya dan setulusnya. Macaaam, macaaam, macam jiwanglah awak ni. Sorrylaa bro gua tak jiwang tapi gua sayang awek laa katekan.


Tapi kali ni aku buat lain macam sikit, sebab aku bawak awek aku lagi sorang. Ape ade hal, awek lebih baru romantik lebih yeee dak... *lagak macam good good.





















# Awek gua lagi sorang. Gitar.






Dunia sekarang pun dah maju jadi jangan pelik sangatlah kalau awek kau main gitar dan kau pulaaa...............















# menjahit......??  ape ade hal... =D







Okay kita tutup cerita pasal hormon bertukar tuu. Anak raja dari Penang ni akan pulang ke tanah jajahannya aaa Penang laa, sooooo entahlaa malas nak jiwang jiwang sebab biar kita saja yang rasa.. =')


Dah berangkat dah pun tu yang mood ala ala Laluna dengan lagunya 'Selepas Kau Pergi' serta 'Kau Pergi Jua' by Adam Ahmad. Nak jadi lebih sweet mainlah jugak lagu 'Cukup Indah' by Aliff. I sing these songs to him =') 
Bro,meskipun suara aku tak selunak Yunalis Zarai dan petikan gitarku tak sehebat Man Kidal, tapi jujur bro, gua ikhlas. Heheeee takde ah, emosi tak stabil lagi so just let the pictures tells everything.




Wajahmu seindah serinya pelangi nan indah



seharum mawar putih segar berkembang



wajahmu mengapa sering terbayang dimataku



sehingga terbawa di dalam mimpiku..






The fate need you to go, so JUST GO. I'll be just fine. Cumaaaa......... 










Selepas kau pergi



tinggallah di sini ku sendiri




ku merasakan sesuatu



Yang tlah hilang di dalam hidupku..




"Kau tak sedih er..?"

     "Sedih laa."

"Habis aku tengok kau cool je..?"

      "Biar macho di luar tapi dalam hati menangis."


Hahhaa takdelah macho sangat aku ni. Dalam hati ada park.




DUNIA HARI INI ; 

1- Alhamdulillah Abah n Umi selamat sampai di Istanbul jam 10.45pagi tadi. Doaku akan selalu bersamamu. ILY

2- Alhamdulillah juga Achik selamat sampai di Penang jam 6 pagi tadi. IMY

Selamat pergi dan selamat pulang hendaknya, Insyaallah.

take note that three of them are leaving on the same day and time. 
















Chauu cincauu :)


1 comment:

  1. lu ok lagi laa derr
    sebab banyak kali laa jugaakk awek lu ngadap luuu..
    gua??
    hari itu je kott..

    ReplyDelete