Monday 9 May 2011

mirafira MIFIRARA mifiriri biri biri :)

Masa kat kem dulu ramai yang kompius mana satu kau mana satu aku. Tang mana yang sepesen tu pun tak tau lah aku. Sampaikan ada satu kali tu aku tak pergi surau, cikgu marah kau sebab dia ingat kau tu aku.(ayat berbelit) Ingat tak,ingat tak? Hehehee

Agak lama jugak tak jumpa,rinduuuunye. *mata ke atas tangan ke dada. Jadi pergilah berdating kejap dengan budak comel ni. Motif beliau nak cari barang-barang DIY. Ececeyyy, boleh mintak komisen ni. Lepastu terus je ajak aku pergi makan. Haihhh Cik Mira oiii, mana la awak tu tak kurus..makan sikit sangat. *mata ke atas tangan ke dada. 





# mine. 



# Cik Mira punye. kan betul,sikit kann? *_*


F : comel la paper bag tu weh. Tolong mintakkan. Pelisssss

M : pegilaa mintak sendiri. Mengada sangat kau ni yeee, gi!

Nak bermanja manjaan dengan kembar sendiri pun tak boleh. muahahahahhaaa


# paper bag


Then rasa cam exited gila sebab tandas tandas kat situ dah siap di renovate so tetibe je cam nak jadi camwhore kat tandas. yaikkkkkkkk =.=


# I'm taller than you sayang..muahahahaa


# sikembar.






This person yang paling rapat dengan aku mase kat kem dulu, both of us mengalami homesick yang sangat teruk pada masa itu sebab dua dua tak pernah berjauhan dengan family (jauh la sangat). Memang macam kembar siam sangat la bila kau demam then kene kuarantin kat klinik aku pulak sorang sorang and tak lama lepastu aku pulak yang kene kuarantin, ouhh I can't live without you hahaa.Thank goodness Allah gave me YOU that time
:) 


Nama si kembar MIFIRARA memang dah lama wujud since dari kem lagi dek kerana kami tak boleh berenggang mahupun beronggeng seperti belangkas, bagai isi dan kuku, bagai pinang dibelah dua, bagai pelita di bawah purnama. (???)
SO if you think that I'm a CCat,you should think twice bro. hahaa tettttttt






# Si kurus MIRA *mata ke atas tangan ke dada.





# Si kurus Fiera. ehhemmm. :D


MIRA + FIERA =




MIFIRARA ;)
i love you babe.




Chau cincauuu :)

5 comments:

  1. Awww~ haha... terharu lahh *mata ke ats tgn ke dada...

    ReplyDelete
  2. . kurus kep due2 ?? .
    . hahaha .

    ReplyDelete
  3. kau miraa,kau kauuu, eihhh, aku lagi terharu *mata ke atas tgn ke dada

    ReplyDelete
  4. tahu le awak tuu kering eddy.. ;D

    ReplyDelete
  5. sweet la korang. hehe.
    follow pira !!

    ReplyDelete