Monday 16 May 2011

rusa masuk kampung

Tak tahulah tajuk entri ni peribahasa ke simpulan bahasa ke cinta tersimpul rapi ke.. Ape ape ajelah yang penting meaning dia seperti kau rasa awkward yang tersangat sangat bila kau pergi ke sesuatu tempat yang asing. Aku benci situasi ini. Erghhhh. Memang laa pada awalnya feeling tu lebih kepada ouhh aku datang sini just untuk itu ini so tak perlu cari member. Okayy fine tersangat baguslah cadangan kau tu. Hinss hinnsss, tak suke jadi senyap doe. Jarang sekali. Maka solution nya adalah dengan memakai shades, membuat muka show-off, duduk, dengar. Motif kalau enviroment tu selesa takpelah jugak dan tak mungkin aku akan bertindak langsi sangat macamtu. Dengan lelaki nye macam itu, dengan perempuannye pun alahaii lagi bagus aku pergi tengok yang dekat Lorong Haji Taib tuu la lagi enak nak cuci mate walaupun tak asli. Memang rasa uncomfy sangatlah aku rasa janggal ginjal giler ah. 

Maka dalam situasi begini,bersikap sombong adalah yang terbaik.







chauu cincau. :)

No comments:

Post a Comment