Wednesday 18 May 2011

awkward

Macam berbalik kepada entri yang lepas laa ek, durjana betul feeling ni. Aku pun tak faham lah bila kat tempat luar selain daripada kolej and Uni pun ade jugak bilik kuliah. Tapi kena faham jugaklah sebab ini pun namenye BELAJAR. psstttttff 



# and it was too too tooo bored. Lagi best kat kolej dulu =.=



# Ah Moi pun tidoq. 


# The best-est solution. Yup, music. Tapi finally tertido jugak.





Sama seperti cerita dulu, aku datang pun untuk itu ini so tak perlulah nak carik member2 ni semua memandangkan semua yang ada kebanyakannya melayu yang lebih langsi daripada biasa, (no i mean melayu yang ada di situ, bukan semua melayu macamtu okay). Maka, duduk,dengar,pakai shades dan tidur. Okayy aku tak bawak shades pun heheee.

Tapi part yang paling best, dorang yang datang kat aku. Ececeyyy, takdelahh dah memang pesen tak reti duk diam, nak potpetpotpet pun dengan siapa kan,semua aku tak kenal. Alhamdulillah, non-malay yang ada tuulah yang jadi sahabat aku. MACAM BIASA. I prefer them.





# left ; Hui  right ; Ling :)



So takdelah nak rasa awkward sangat lepastuuu :)









Chau cincauu :)




1 comment: