Friday 2 September 2011

tema katak. Hijaunya dunia.

Dapat rasakan yang raya tahun ni macam tak raya? Aku tak ke mana, ke tempat kerja, YA. Sekarang dah resign. Tahun ni tak sedondon sebab banyak gaduh, dah tak sehati sejiwang, gaduh sebab malam raya dia nak balik rumah mak dia habis I ni nak jugak balik rumah family I. (dialog drama la aku sabat). 
Rasa macam dah aktiviti tahunan dah bergambar bagai ni, Alhamdulillah ini tahun kedua beraya bersama.




This is a self-photoshoot. Please ignore any annoying pictures here tq.













# ehm anak mak ni omey nyeeeee 



 #menahan angin. angin apa? =/





#cincin tunang ni. Besar saiz cincin ni kau apa tahu? Jari aku aje yang muat.




OKAAAAY rasa macam dah selesai berposing maut bagai, barulah boleh tunjuk belang di kaki betapa "ayu" nya awek tadi. 





Aku dari azali lah macamni.


Akhir sekali nak ucapkan,


SELAMAT HARI RAYA 
maaf zahir & batin.
Tahun ni kuih raya paling sikit, duit raya mak aku tak tahulah macamana dia nak adjust sebab memasing tengah kopak sebab aku nak berambus, rumah dah cat awal2, langsir perabot semua masih boleh guna lagi, so marilah semua datang beraya...

tahun depan.



okaylah gurau je, mai lah datang tapi memang serba serbi kekurangan lah. Aku tak packing apa lagi untuk ke Uni. Taknak pergi boleh?





Chau cincaaau :)

No comments:

Post a Comment