Friday 30 December 2011

emosen (emotion)

Hari ni macam heaven sangat. Nak tahu kenapa? Saya baru sedar yang saya punya final exam adalah pada tahun hadapan iaitu 5 Januari 2012, sebab tu harini keluar berfoya foya dengan awek keliling pinggang, perhhh. <---- ayat kasanova.


Pagi pagi dah bangun, plan dah terbaik punya nak pergi jumpa lecturer mintak berkat masa tengah study week ni. Sekali dah siap hemsem hemsem, Madam boleh cakap pulak tak jadi. Hermm takpelah. Pegi study kat library kejap, kebetulan pulak Edy nak datang. Eh tak aku yang suruh dia datang, haha. 


Dah lama aku tak buat perangai macam gini. Pegi karok sorang sorang, makan sorang sorang, jalan sorang sorang. Karok dua jam sorang sorang taknak macam hebat pulak kan. Cerita macam baru lepas putus cinta lepastu sebab takut nak bunuh diri pergilah karok sorang sorang. Eh tak, sebenarnya lebih teruk daripada putus cinta. Gua tak dapat balik JB untuk celebrate birthday Bam yang gua dah plan baik punya untuk balik tapi tak jadi sebab gua ada final exam tahun depan dah okbaii~




Chauu cincau :)



2 comments:

  1. kau dah macam meroyan dah! tak apa laa nanti aku tangkap gambar banyak-banyak ok sayang *memujuk hahaha

    ReplyDelete
  2. meroyan dah ni tauuu. wuwuwuuu ;'(

    ReplyDelete