Friday 23 December 2011

Ni makan dia.

Hari ni aku tersangat tak cukup tidur. Semalam study sampai pagi, tidur kejap lepastu bangun pegi basuh baju dengan Fana dengan Adik. Lepastu sambung study balik, lepastu terus siap siap pegi kelas. Sapa spoil mood aku harini memang kena. 

Alang alang kau punye plan dah terbocor baik celebrate terus memandangkan besday gegerl pada keesokannya (24hb Dec). Maka bertarung nyawalah aku sebab nak balik JB cepat cepat sebab nak celebrate besday sendiri (apakah?). Plan nak celebrate berdua je dalam kepala aku mesti nak pegi taman yang selalu lepak tu, takpun kat Danga Bay, takpun kat Hotel Thistle je. Eh tak tak. 

Sampai JB awal pun tak guna jugak sebab orang yang sepatutnya fetch aku tadi datang lambat. DEMM. Lebih setengah jam aku tunggu dekat bus stop yang aku sendiri pun tak tahu, dengan hujan lebat segala, dengan beg besar godang segala, dengan mekap dah cair segala, kau memang nak kena dengan aku ni.

F : "apesal lambat? buat ape je tadi?"

A : "tidoo..."

*memang carik pasal dengan aku.

A : "dah lewat la ni..halamaak jalan jammed pulak, hujan pulak. Hmm kite celebrate hari lain la ea?"

F : "puiiiiiiiihh puiiiiiiiiih hantar aku balik Melaka balikkkk cepaaat" - cehh tipu je cakap dalam hati ni


Hantu betul, gua pantang beb bende bende gini. Sentaaaap. Aku dahlah naik bas busuk, susah payah carik tiket, dalam bas kena usha pulak (ehhem), menunggu kemain lama, ini balasan kau terhadapku?? Macam lebih baik masa masa hujan tu aku duduk je kat rumah main gitar lepastu ketuk ketuk drum. Okay tipu rumah aku mana ada drum. 

Sentap doe dengan kau, dalam kereta aku diam je. Lantak ko, lantak ko. Apesal takde respons je ni? Ahhh lantak ko aku dah sentap ni baik aku buat buat tido. Takde respons jugak? Okaylah gua tido betul betul sampai dah sampai depan rumah baru bangun. Aku ngadu kat mak aku aaaa kau buat aku gini aaaaa taknak kawan dah aaaaa.... *hentak hentak kaki.

Okay dah sampai rumah, lagi SENTAAAAAAAP tetibe ade wanita wanita menyanyi kat rumah

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU.....


'

# Surpriseeeeeee! =')


Yelaa semua orang pun pandai berkomplot sekarang. Dah tahulah mastermind dia siapa. Komplot projek menyentapkan aku diketuai oleh Encik Masterchef, manakala tukang subahat adalah Anne dengan Umi. Umi?? OK FINEEE.




# Chef saye masak, hewhewww *malu malu*







# lembut je ayang suap..

# hamekk kau nak suap sangat kan








# bini She-rek

Best tau lepas makan makan sambung main kejar kejar kat luar sambil ada hujan renyai renyai lepastu



# ketepekkkkk! Ni makan diaaa.






# Pakcik terbaik di alam semesta! KAU ADAA?


# ototoooo cuweet nyewwwww *sambil letup letupkan buku tangan*





Saya dapat hadiah apa yang saya impikan. Seekor panda dan gitar. Mekaseehhh. =")



# Pon boleeehhhhh Anne. Janji gitar kann =D


First time aku celebrate besday awal sehari, sebab 24hb aku ada family program. It was like a dream. Konon nak macam dalam cerita Adamaya tu ada surprise surprise kaaan, well walaupun tak grand macam you olls punya party but it's worth than ever.


Thank you so much darling lebiuuu Anne =')

And lastly,



Thank you to you Mastermind Projek Sentap. He's the on who prepared everything until done. Sebab tu lambat sampai amik aku hihii.
It was a perfectly perfect moment on my sweet 9teen. 
Yayyyy dah 19 <---- NOOB
and Happy Two Years. ILY =')


chauu cincau :)


2 comments: