Friday 5 October 2012

lets do this!

i just found that there's too special of being a women and there's tooooo much regrets on me because i just realize now when i'm olready twentyyyyyyy :'( Allah, banyaknya dosa saya.. 

Bertudung is not just about covering your hair, but also....




covering chest! ^^
#pictures : sue anna joe.





and no worry about to put on some make-up on your faces, but make it LESS. kita perempuan kan memang dah Allah ciptakan semua cantik cantik ^^
#pictures : sue anna joe



saya nak ajak awak awak semua, tapi saya malu.. kerana saya bukanlah seorang gadis ayu yang bertudung labuh dan selalu duduk surau.. i'm just a girl yang-baru-sedar. malu untuk saya katakan yang saya pernah seperti perempuan melayu biasa, nama pada i/c saja yang islam, lifestyle kau semua ke laut nauzubillah, saya dulu pun pernah tak bertudung, and also i looooove to do those enjoy-enjoy things, until now. tapi sekarang kena kurangkan, kurangkan ya, nak stop terus nanti drastik diri sendiri terkejut teheee =') banyak lagi yang perlu saya perbetulkan sebenarnya, but lets start this hijrah with covering our aurah PROPERLY yahhh!

so, i'm trying on it and lets do this together friends! insyaAllah ^^


chauu cincauu :)


No comments:

Post a Comment