Thursday 2 June 2011

Panda tiada Lensa

No women no cry, No camera I'll die =_='
Okay nothing much just nak cakap yang sekarang ni camera aku takde buat seketika.

Masing masing tengah on hols maka selagi ada masa beronggeng laa. Fizi still cuti lagi tapi Wan dah nak balik KL dah Ahad ni. Waaaa berdating dengan student UIA dan KSKB laa, terasa rendah diri aku yang rendah ini. =') Aku sangat impressed dengan karya and hasil fotografi mereka,boleh kita bekerjasama?



Sesungguhnya sangatlah tiada arah tujuan masa nak keluar ni. Semacam nak gila budak budak nih cakap nak pergi itu lah ini lah last last "ehh nak ke mana ni seno nyeeee?". Aku cekik sorang-sorang. Erkk 1 Jun? Lepastu aku baru teringat lantas mencapai telefon bimbit, (ecesss)


F : you ada competition kan hari ni?
M : Yup. Datang tak?
F : Insyaallah. Mana?
M : __________ Mall.
F : Okay I'll try. (chehh berlagak padahal tak tahu kat mana)



# for this competition


# B-Boy Breakdance Comp. 



# eh, B-Boy Melton pun ada? hahaa :D



Act time datang ni pun dah terlambat dah sebab Floorz Ninjaz or Teenagersoul Crew dah lepas battle dah. Alaaah tak cool lah pulak datang tapi tak sempat tengok battle. Sobbsobbb T__T
Memang datang untuk support FN pun ouhh I bet you diorang ni semueee comel lotey belakeyy esp yang tiga beradik Raymond tuuh hehee. 

Dan seterusnya meneruskan perjalanan sebab cinema kat mall tu tak best jadi nak pergi mall yag jauh sikit sebab minyak kereta banyak lagi jadi perlu habiskan cepat cepat. grrrrr.



sayatakpakaiBBmacamawak





"Aku tak kesah nak makan ape ape pun tapi yang penting aku taknak makan kat KFC okayy..."


Chehhh, macam hareeeemmmm taknak kepsi konon.





ahahaaa dah lama aku tak buat senyuman fake macam itu :D
kelakoooooooooo kate ko.


Kungfu Panda 3D. Haaa baru kena dengan tajuk entri. Movie ni cam awesome gila sebab watak utama tu aku hahaa tengok body laa bro =') And then yeaarr semua jakun tak pernah tengok movie 3D bagai sekali tengok semua macam whoaaa nampak real gilerrrrrrr bhai.




thanks for the day guys gonna miss yall,










Chauu cincauu :)



















 

2 comments:

  1. . satu je aQ na komen at sini .
    . ko da semakin tembam . kah3 .
    . jom gelak ramei2 .

    ReplyDelete