Friday 3 June 2011

DOESN'T PERFECTO

Manusia memang diciptakan untuk melakukan kesilapan dan belajar daripada kesilapan tersebut. Memang selalu dengar bila kau dah buat silap mesti kau cakap "maaf aku tak perfect," 
Ya, PERFECT yakni sempurna. Harus kau faham sempurna itu adalah meliputi segala kebaikan dan cas cas positf yang terbaik dari ladang (ape aku meraban ni). Aku harap kau faham aku memang tak sempurna, bukan aku saje pakai ayat klishe ni heee. 


Berterus terang kadangkala menjadi penyelesaian terbaik. Tahu, makan dalam jugaklah kalau dengar aku hembus kau pun hembus dan semestinya akan terasa "aikk, melampau minah ni pakai ungkit mengungkit bagai,". Dengar sini insan yang cemerlang, kalau simpan lama lama lagi sakit kan? Kena sindir sindir lagi berapi kan? Sampai bila mahu begini begini. 


Actually there's non of any reasons I can see but what is wrong with you and what I did wrongly to you. You're the best thing I ever had in my life and once you go I felt like I'm lost. Being separated is part of this ordinary life and yes, we had sail through all these thing successfully. It has been such a hard phase since you left me and almost everyday I'm crying until these tears have dried. It was sooo not cool okay. I have your shirt to accompany me to go through all the day that would come after this well, at least it makes me a bit calm. Just want to make you clear that I'm worried because I care. I care because you were a part of me. Is it hard to be frank? 


Perempuan itu tidak pernah berharap kau datang bawak aiskrim Cornetto lalu menyanyi lagu Bagaikan Bidadari sambil menghulurkan sejambak bunga mekar untuk memujuknya. Semoga cepat sembuh.


















Chauu cincauu :)

No comments:

Post a Comment