Tuesday 14 June 2011

Wa suda tengok. Lu bila?

Lu bising bising pasal Abang Long tailong sotong itu suda keluar, haa ni Kak Long Besar suda mariii, besar tengok body la sekarang KL gua punya. Ini entri gua mau bikin poyo poyo sikit sebab gua baru lepas tengok KL Gangster (cissss). Pailangggg Abang Besaa suda keluar, wa ingat lu suda mampos.


 Hahaa dah jadi lumrah lah kalau movie pesen pesen gini Pak Anjang paku 3 (POLIS) seperti tiada function dalam dunia yang fana ini ibarat kais pagi makan pagi kais petang makan petang sebab inspektor sahab datang time orang dah mati kena bunuh itu pun dengar bunyi siren kereta polis aje. Nasib baik masyuk dengan jiwa gua yang rock ni (ecehhhh) so takdelaa macam 'membazir aku tengok cerita ni pung pang aje lebih' even sound effect dia macam sial bunyi kau makan kuaci pun boleh dengar macam bunyi bom (dalam cerita ni laa).
 Sebab tu gua suka duduk KL sebab ramai taiko besar pegang KL gua rasa selamat gilaaaa.


Hon pertama daripada aku tadi, macam awesome gila kan selama merempit atau mendrift aku tak pernah hon hon orang. Salah aku and salah si bebal tu harkk tuihh (gua masih panas dengan lu lagi bro) sebab masa dekat simpang masing masing lajuuuuu je konon macam ada dekat litar F1 laa lepastuu bajet masing masing pakai Ferrari takpun Lamborghini idaman. Kalau aku tak brek mengejut tadi dah lama kereta aku cium depan kereta kau tau. Kau nak aku cium kau? Gila. 


Lupakan pasal si bebal harkk tuihh tu. Surprise birthday partaaaay untuk Kak Ain hari ni, nasib baik dapat makan free, dapat hilangkan kesentapan aku pasal kejadian tadi puiiipuiii. Maka kerja aku adalah jadi photographer sepenuh masa jadi kau boleh simpan balik baldi untuk muntah sebab entri yang ini takde muka aku.



# ha'ah diorang main polis-en-triiii. Ada masalah?










Dah lepas berdating bergaya bergambar aku yang amek gambar sakan ni pergi laa ke mall yang berhampiran. Yang lain nak tengok Karak sebab Kak Ain dah tengok KL Gangster lepastu dia pergi cerita dekat semua habis semua dah tahu sinopsis, ye tak cool. Yang paling muda perlulah mengada ngada sambil berkata AKU NAK TENGOK JUGAK GANGSTER KL ABANG LONG AYAHANDA TU SEBAB CERITA TU KENA DENGAN JIWA AKU. Okay tipu.

Sumpah sejuk gila dalam panggung tuu, serius aku menggigil bukan kepalang wa cakap lu. Maka bila nak balik semua setuju kita bukak tingkap aje tak payah pakai air-cond sebab gua dah beku tapi bukak tingkap kecik kecik aje sebab takut kena simbah asid.





# Kak Farah, Kak Fath, Kak Sakinah, Kak Nana, and birthday girl Kak Ain ; THANKS A LOT




Chauu cincau :)


















No comments:

Post a Comment