Sunday 8 January 2012

Pada suatu malam...aku

Malam datang lagi. Seperti biasa KL malam malam pun mana pernah mati dengan moto tegarnya yakni KL ADALAH KLL (Kota Lampu LipLapLipLap).
Ahhh aku mana pernah tahu erti malam. Tak jejak Zouk, paling cikai pon Aloha jadilah. Tempat ber-akupuntur katanya. 












Lampu disko berkelipan sangat indah bagai bintang di langit walaupun aku tahu yang ianya adalah lampu penuh penipuan. Kelihatan manusia manusia akhir zaman sedang hyper-aktif terkinja kinja sambil lagu 'Give Me Everything' berkumandang. Ah lagu clubbing ni memang syiok wa cakap lu kalau nak mencucuk bintang. Semua dengan pasangan masing masing dok melompat lompat di tengah tengah lampu diskotik sambil bermaksiat. Kali ni aku datang berseorangan tanpa teman duduk di meja hujung club.  


Bukan takde sapa nak teman. I ni sekali petik jari sembilan jantan datang. Member member semua lepak dekat BB. Ada function Halloween katanya. Entah kenapa harini rasa kurang sihat sangat, tapi still nak turun club jugak. Layankan ajelaa.


Minum pun order air Coke je. Sampaikan Vince yang kerja kat situ pun pelik aku mintak Coke, selalu kalau tak jamah JD, baccardi, scotch, whiskey memang tak sah, baik kau pergi lepak Mekdi je lagi bagus, air Coke boleh refill. LOL.




Rupa rupanya tanpa aku sedar aku dah lama diperhatikan oleh member baikku yang aku tak perasan akan kehadirannya tadi. Yelaa sibuk melayan lagu. 

Hadi : "dari tadi I tengok U termenung je.. mana girls yang lain?"

Aku : "diorang lepak kat BB malam ni.. Malaslah nak join. Havoc sangat kat sana..hmm"

Hadi : "kenapa dengan U ni? nampak dull sangat, chill lah sikit babe"

Aku : "I'm not feeling well.. datang sini pun sebab bosan dah tengok tujuh kali Ombak Rindu dekat rumah.."

Hadi : "oh ya. U nak ni tak?"

sambil keluarkan sesuatu dari poket seluarnya

Hadi : "macam biasalaa.. no worry, it's my treat. amiklah"

Aku : "thanks Hadi! well U know what I need right now.. dah lama tak pekena ni, hehee"

Hadi : "sokay baby.. Tapi lain kali kalau U nak, ingat ya macam biasa, beli dari I jangan beli kat orang lain pulak. Affordable I kasi U, just twenty bucks for 5 tablets.."



Hadi pun blah meninggalkan aku cepat cepat dia grab awek dia yang tengah buat muka. Cemburu barangkali tengok aku mesra sangat dengan balak dia. Dengan lampu penuh penipuan yang liplap liplap aku belek balik barang yang Hadi bagi tadi. Sekali tengok, laaaa, aku ingatkan Estacy tadi, rupanya dia bagi Ice. Patutlah bagi free. Ahhh bedal ajelah asalkan aku enjoy. Well you all boleh imagine lah kan apa jadi selepas itu. 

Segala macam benda indah aku nampak. Aku rasa aku ringan sangat sampai boleh terbang bersama burung burung merpati putih. Ah indahnya dunia!
Akhirnya aku rebah di tengah tengah hall dekat club....

*******************************





Dah habis dah jangan nak tambah cerita lagi. Masuk semalam dah dua papan Panadol ActiFast aku telan. Satu papan equal to lapan bijik. So kalau dua papan tu kau pandai pandai la kire sendiri. Alaah baru dua.. Lepastu semalam mintak ubat kat Nana, dia kata makan je boleh terus ngantuk. Okehh cunnn macam telan Ice atau Estacy atau Shabu atau love drug (?) lepas telan je terus feel feel heaven gitu lepastu terus tido. 

Masalahnya lemak aku tebal sangat sampai tak rasa mengantuk pun sampai laa nii. Waaa lamanya demam kus-kus ni, cepatlaaa baik kan tengah exam niiii ='(



Aku tak bagitahu Umi pun yang aku tak berapa nak sihat lagi. Bukan apa, taknak buat dia risau.. I miss you Umi.


# mak titeww yang comel lagi menawan muahhmuahh







p/s ; seronok gak buat cerita hot hot gitew boleh jadi macam macam watak sekejap. ngeh3. Jangan tanya aku ending dia, kbaiiii~








chauu cincau :)

1 comment:

  1. nanti dah cuti kita pergi clubbing pas tuu macam biasa laa cari anak ayam. wahhhh hahahaha *kiding

    ReplyDelete