Friday 27 January 2012

Part Time Job


Cuti sem ada sebulan sahaja tapi aku mampu dan tetap mampu untuk buat part time job masa cuti cuti ni. Hebat bukan? Walaupun kereta sekarang tengah rosak tapi motor tetap ada menjadi kuda yang gagah berlari jauh. Juga hebat bukan?

Kerja aku senang aje.


Keja aku. Jalan-jalan.


Atau bahasa moden nya, Berjimba.


Tanpa aku sedari, dalam masa seminggu cukuplah hari hari aku keluar berjalan. Ni tak lama lagi dapatlah title check in check out rumah sendiri nanti.








# Isnin - City Square




# Selasa 
yang ni lagi parah. Dalam satu hari round satu bandar JB.
Puteri Harbour. Kota Iskandar. City Square. Angsana. Danga Bay. 






#Rabu
StarHill Golf & Country Club Resort





# Khamis
Show Box Karaoke



Dan sebenarnya Jumaat pun aku keluar jugak tapi takdak gambaq.
Wahahaaa okaaayyy sampai di sini sahaja segmen berjimba kita pada kali ini. Lain kali berjimba lagi. Kurangkan kontrobersi, tingkatkan aktiviti berjalan ye kbaaaiii~




Chauu cincaau :)

No comments:

Post a Comment