Sunday 22 January 2012

Bercuti ala ala Cinta 3 Segi

Tiga segi sangat -aku-apip-our husband- our??

Sekarang dah tenang sesangat nak meng-update. Muahahaahadoinye puuun~
Dah start cuti sem, family vacation gua tak tahu jadi ke tidak, kalau tak jadi, aku buatlah vacation aku sendiri.

Aku dijemput oleh dua makhluk driver yang gorgeous memandangkan Umi and Abah taknak amik aku masa hari Jumaat,depa nak amik hari Sabtu. Aku pun satu hal nak jugak blah hari Jumaat macamla JB tu akan lari jauh jauh menyorok dari aku. 

Ohh ya, first of all



HAPPY CHINESE NEW YEAR =)


Maka saya selaku tourist guide yang tak berapa nak guide sangat haruslah membawa dua driver ini berjalan jalan di sekitar Melaka yang indah ini (ayat kemain tak menahan). Soooo ini kira honeymoon Cuti Cuti Sem Malaysia lah!



#Jonker Street


#Pantai Klebang 
(am I spell this right?)


#Kapal Tersadai di Tengah Bandar


#Model bajet comel


#Modelss yang memang comel









#gedik lah pulak lahhaaaii =.='





A : "okaaay pira, selaku orang Melaka murtad, lepasni nak lepak mana puleeek?" *eksaited

F : "haaa kite lepak kat tempat ni blablablaaa orang kate BEST gileeer woh!"

A : "canteeeek...macamane nak gi sane?"

F : "tak tauu.."

A : "okeh kalau camtu kite gi sini pulak eh,"

F : "tak tau jalan.."

A : "okehh pegi situ pulak,"

F : "tak tau jalan jugak.."

A : "okehh pegi sane sini pulak k,"

F : "tak tau jalan.."

*krik krik krikkk bunyi cengkerik*

See how useless I am. =='


 Maka dek kerana tiada arah tujuan, haa teruslah balik ke JB. Seronok sangat kan dengar Umi membebel sebab kau orang berdua hantar aku kat depan rumah pukul 5 pagi. Baik Subuh sekali je terus =='




Apa apa pun, thanksss Apip and MasterChef sebab fetch saya di Melaka
aaaaaand Selamat Cuti Sem semuaaaa! (bagi yang bercuti sahaja)







Chauu cincau :)

4 comments:

  1. kejap2,,
    celah mane datangnyer jaja??
    xde poon tyme tuh??

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa tu lah kau. nampak masa kat kedai kuning aje. hihiii pas makan tu terus kitorang amik jaja :)

      Delete