Thursday 9 August 2012

sejarah mungkin berulang

I wonder why Umi ask me to do this again..

Haritu Umi tetibee je sangat suruh gua buat benda benda ni, padahal dia sendiri tahu yang aku dah lama cuci tangan since aku tak dapat nak makbulkan impian aku sendiri. Bunyi pathetic gila kan? Remember my name.



# so..this is it :')



Hokay laa diri sendiri dah tahu takdelah sehalus-secantik-semerbak lukisan kau kerana aku bukanlah pelukis profesional in fact, aku takdelah pandai sangat pun melukis. Tapi aku adalah pencinta-seni-yang-tegar. Haa gituuuw sangat classic uolls. Makanya ya benda alah ni Umi suruh aku buat sebab dia cakap soalan seni paper 2 trial PMR teramatlah dahshat soalannya lalu dihuloqkan kat aku soalan tu suruh aku pilih soalan mana yang light. So aku buatlah yang ini, beliau amek untuk kasi anak anak murid beliau tengok buat panduan perjalanan and yayyyy dapat komisyen daripada mak sendiri! 

Umi kite memang mengajar seni, tapi beliau tak tahu langsung pasal seni. Pasaipa? Pasai Umi ni sebenarnya sepatutnya seharusnya mengajar LK (Lukisan Kejuruteraan). Atee lepas pindah Jb ni depa pakai campak jaa asal bunyi lukisan aaa berseni lah orang itu. Yang Abah pulak seni muzik. Dah tuu aku?? Hermm kena lukis dua bulat bulat macam soalan probability tu so boleh dapat tahulah aku yang mana.


Chauu cincauu :)



2 comments: