Monday 27 August 2012

gendang gendut

Aku tak faham satu benda. Ada orang makan banyak, tak gemuk gemuk jugak. Ada orang makan sikit, tak kurus kurus jugak (aku lah tu ehemm). Ada orang yang makan angin, tapi tak kurus kurus jugak (aku lagi) bila masa aku pergi makan angin pun aku tak tahu lah. Apa apa pun, kita harus bersyukur dengan apa yang kita miliki ya, sebagai insan yang cemerlang, pandangan mesti senantiasa ke depan menuju kejayaan, jangan jadi macam aku sebab orang lain main bowling baling ke depan aku main bowling baling bola ke belakang MALU GILA GILA PUNYA MALU MAK JEMAH HOKAY kbaiii~

Ini hari ada orang ponteng kelas sebab tiket habis. Tapi dah balik Penang dah hewheww tapi dia kasi kita hadiah baeeeekkkk punyeeee sebelum dia berangkat pulang...


TADAAAAA!
Chef aa yang masak semua ni ='D

aaaaaanddd yang paling BEST THE BEST-EST GILA GILA PUNYA BEST
....
....
....



#BEGEDIL!!!
hoooo gua memang hantu begedil beb, hari hari makan begedil tak makan nasik pon takpe dek, hari hari makan begedil pon boleh dek, sampai body ahkak jadi saiz begedil pon boleh dek, sampai ahkak pon tershashul BEGEDIL ke BEDEGIL. ahkak degil tau.


so orang yang bagi pantun je pun kena berbalas balas kan? jika diberi makanan, maka balasannya juga perlulah makanan (hipotesis)
so i've made this


#LASAGNA
aku pon failed pronounce benda ni, beliau je yang pandai sebut.
tapi tak berapa nak jadi sangat la sebab lasagna sheets dia still keras lagi sikit sikit tapi juri kata okay je, sodap je. takpe, first trial memang la macamtu, lepasni buat mesti lebih okay!
saya dapatkan resepi yang sangat simple dari sini :
tq FL kerana resepi ini saya jadi perempuan yang sangat macho!




#mekaseh omnomnomnom =')
teheee untunglaaaa selalu dapat makan best best, mintak je ape mesti dapat, walaupun lambat,walaupun kau ompompuan tak pandai masak (monolog dengan diri sendiri)

ini dijamin masa depan tak kebuloq ni kroooh kroooh 




#jemput makan...
lapa la pulok -..-
mekaseh tuan chef!

Chauu cincauu :)

No comments:

Post a Comment