Wednesday 1 August 2012

senggol-senggolan cubit-cubitan

Semalam ada party berbuka puasa dengan PoloHaus family yayyyy! Dah dekat setahun kot tak berkumpul ramai ramai cenggini. Alhamdulillah Ramadhan kali ni dapat jugak berkumpul kira macam family gathering gitu lorh tapi tak cukup forum pulak adik kecik kiteww si Azizi tak dapat join, oh Guna and Delitha jugak takde sebab dorang tak puasa. Kehh3 >,<

Tak menahan berbuka kat Bazaar Karat ni haaa konon nak menggamit kenangan lettew sebab puasa tahun lepas pon lepak sini jugak..



Tapi ada je penambahan ahli, yakni aku tak kenal dorang pun cuz dorang datang keje kat Polo lepas aku dah berhenti. Ada jugak kengkawan si Zack ngan Epul ni, tapi aku terpersona dengannnn.......


"DIA" ni, awwwww (gedikgedik)
eh ko jangan silap tengok kak Ita dengan kak Liza, bakpe nak terpersona dengan ahkak ahkak ni karena mereka sudah berpunya buwekkk :p

Silalah tengok yang berbaju hijau tu. Homaigooot masa mula mula dia sampai je i was like haa-tu-TaufikBatisah-homaaii-dia-berbuka-dengan-kitalaah!
haa over tau mata tak berkelip langsung nak kompomkan betoi ka idak, tak tahu lah engkorang kan atau perasaan saye sajeee ^0^

and FYI guaaa gilacintamati takde tahap lah dekat TAUFIK BATISAH dari duluuu lagi tau! just sekarang tak tunjuk sangat aaa memandangkan sekarang ni zaman Aaron Aziz kalau berbual pasal TB ni karang mesti korang tak layan aku wuwuuuuww -..-


Hokayy! sudah sudah cerita pasal Taufik Batisah sayeee (gedikgedik), aku nak gembar gemburkan perkembangan boss boss aku nih. PENGEMBANGAN actually.


eh ehh bukan, ni gambar lama. Saja upload sebab sweeet angaaat otototoooo (sambil buat mulot itik)



#SEBELUM
(gambar harus di colorless kan untuk lebih menonjolkan lagi imej SEBELUM) 



#SELEPAS!
tadaaaaaaaa! berkembang sehabis habisnya bak telur dalam mangkuk yang dah siap dipukul pukul untuk buat kuih bahulu! Gileeee la dua dua sekali badan naik wa cakap luu hamboii bahagia sangat. 
*hoii cakap tu pandang pandang la kiri kanan, tengok diri sendiri dulu ye ahkak Feera =='
tapi takpe dorang cakap aku maintain jek, apedehaal kuii3






Lepas berbuka terus pegi solat dulu, then berjalan jalan tawaf kat Bazar Karat..tempat kenangan katenye :')


#gemok :p

tak cukup dengan itu, kita tambahkan lagi amalan ye di bulan puasa ini dengan bertarawih berkaraoke di Danga Bay wuwuuuwww adoiiii korang ni aku elok elok nak bertaubat pegi ajak karok pulak =='





aaa sweet tak titewww =*
can't take my eyes on youuuu bebehh
sebab dalam kepala ni dah dok ingat kat TB jeww malu tau sampai tersasul terpanggil "Taufik! youu...ehh errr Reimy.."
hahaa over tau pompuan ni bercerita.




#selongkar beg penyamun


wuwuuw sayang lebih la korang! Even aku keje dua bulan je kat butik Polo tu, tapi dia punya ukhuwah tu (ecehhh) rapat sesangat sebab memasing kepala gila gila. Yelaaa aku kan staff kesayangan gitu lorh sebab aku laa yang paling rajin hewwheww. RAJIN MENGULAR. Tak cayee? ni bukti bukti...


kehkehkehhhh kesayangan laa sangat! tuiiiii kena buli lagi ade.. ni laa kepala kepala yang start panggil aku Ira, melekat sampai sekarang, puiiii tak macho langsung.

thaaaanks sesangat untuk gathering kali ni! Tahun tahun depan kite buat lagi eh :')
oh and mekaseh sangat kat abg Epul and abg Reimy(tetibeee) sebab belanja kita semuaaa, bestnyee tak keluar duit satu sen pon, lepasni belanjalah lagi!




LOVE Y'ALL 
dan mekaseh bagi pengalaman best masa kite keje sesame! :')
GOODLUCK SEMUAAAA memuahhh <3


Chauu cincauu :)

No comments:

Post a Comment